Yayıncıya Tavsiyeler

Mobil İletişim (GSM Operatör) Firmaları İçin Programatik Reklam Örneği

mobil iletişim firmaları için programatik reklam örneği

Mobil cihazlardaki kullanım oranın ne kadar çok olduğunu tekrar hatırlatarak yazımıza başlıyoruz. 🙂

Seldos olarak Seldos ADS için geliştirdiğimiz ve programatik reklam sistemi ile birleştirdiğimiz bir özelliği sizlere anlatmak istiyoruz. Seldos ADS için sisteme entegre ettiğimiz özelliklerden biri de mobil bir kullanıcının hangi hattı kullanabildiği. Böylece Seldos ADS kullanan bir mobil iletişim firması rakip firmanın müşterisini rahatlıkla bulup ona kendi avantajlı reklamını Seldos ADS ile ister anlık isterse programatik olarak yapabiliyor. Ki bu olay sadece rakip firma müşterisi yakalamak için değil kendi müşterisini yakalayıp ona yeni çıkarttığı bir paketin reklamını da gösterme avantajı sağlıyor.

Seldos ADS Kullanıcı Verilerini Nasıl Alıyor?

Bu soru ilk akla gelen sorulardan biri ve biz de bunu rahatlıkla cevaplayabiliyoruz. Seldos ADS alt yapısını kullanan web site, mobil uygulama veya IOT cihazlarda kullanıcı izini olmadan kesinlikle kişisel veriler alınmıyor. Kullanıcı izni alındıktan sonra herkese açık olan veriler öncelikle alınarak gösterilebilecek reklam olup olmadığı kontrol edilip filtrelere  uygun reklam olduğunda reklam gösterimi yapılıyor.

Konuyu her zamanki gibi senaryolaştırarak anlatalım. 🙂

Diyelim bir GSM operatörüsünüz ve rakip firmanın müşterilerini yakalayıp onlara reklam göstermek istiyorsunuz. Seldos ADS panelinden istediğiniz gibi filtreleme yaparak müşterilerinize ulaşabilirsiniz.

veya

Yeni bir paket çıkarttınız ve kendi müşterilerinize bu kampanyayı duyurmak istiyorsunuz gene aynı şekilde filtrelemeyi kullanarak kendi müşterilerinize kolayca ulaşabilirsiniz.

Bu sayede reklam bütçeniz yanlış kişilere gösterilip boşa gitmez. Seldos ADS ile reklam veren müşterilerimizin reklam bütçelerinin boşa gitmemesini ve bu durum için gelişmiş filtreleme özelliklerimizi rahatlıkla kullanabilmelerini amaçlıyoruz.